Monday, June 4, 2012

TININADAHRUL

hey! asalamulaikum !!! orang yang sedang baca ini?? sihat?? sihat tak ??/ ehem! saya ada benda nak kongsi cerita sikit ni.. pasal.. cerita kawan saya yang bernama.. tininadahrul.. sangat chumel kan??? Allahamdulilah..!! setelah lama kami merancang untuk keluar berpikni bersama.. akhirnya.. kami berjaya juga.. hahah! really happy for it.! seriosly!! aweeeee~~!  okay.. actually.. TININADAHRUL ni.. gabungan nama kami berlima..

TI= ATIe
NI= amNI
NA= NaNA
DAH=BeDAH
RUL=aRUL

haaaa... kan?? awesome kan??? korang ad?? tak de.. kikiki... biasa ar.. ktorang awesome.. yeahh! eceh! dah jangan nak over sangat.. haha! nanait ada orang jelly gituuuu! haha! tak de ar lawak aje ar.. jangan amik hati au.. haha! aku sayang semua nya.. korang pun sayang aku kan ?? sayang tak ?? tak sayang tak per ar.. bawa diri aje ar aku ni.. ye ar.. siapa kan aku ni?? insan yang tak seberapa.. kan?? sedar diri.... bawa diri lah macam tu. hhahahahaha1 sori1 ter emo jap.. haha..

okay.. seperti yang dirancang kan.. kami telah berjaya melepak or erti kata lain.. kami piknik!~! jeahhhhh!!! destinasi kami bukan tempat mahal pun.. takat Morib sahaja.. maaf kan saya.. ye ar.. tak mampu nak bawa jauh3.. kereta pun comel sahaja.. kan :D but credit to cik Atie kami yang tenang membawa kereta.. Allahamdulilah.. syukur sangat.. 











so.. dat a few lah pictures yang aku boleh share.. :D okay... bye !! Fiamanillah :D

No comments: