Sunday, September 23, 2012

Kesilapan masa lalu ku

Assalamualaikum??
Allahamdulilah… aku masih hdup masih bermain dgn phone aku ni… bersyukur sesgt :')

Okay entri kali ni aku nak share skit kesilapan aku … MasyAllah… jika di fikir balek,memang menyesal … tapi apa guna kan?? Menyesal benda yg dah jadi :'(

Tanpa aku sangka apa yg aku buat kat orang melekat kat aku… subhanallah! Kuasa Allah 2 JELAS membalas kesilapan aku… astrafirrullah…

Masa dulu aku memang seorang yg "free hair" aku akui aku memang tak pakai tudung… aku tak suke! Sebab aku rimas,nak kena gosok ar nak kena lipat ar,and mcam2 lagi.

So,aku ni mulut boleh tahan jugak. Tiap kali nampak perempuan pakai tudung labuh aku memperlekehkan dorang :'(

Ingat lagi ayat aku cakap "amboi! Tudung! Macam alas meja! Boleh gantikan alas meja at umah aku! Hahaha!" Tu lah ayat aku :'(

Allahu, aku menghina mereka yang di janjikan syurga… sedangkan aku?? Hurmmm

Selain dari ayat tu,ade lagi ayat best

Betapa hina nya aku pandang pada mereka yang bertudung… subhanallah :'(

Bila orang berpurdah aku perli mereka "ninja turtle" xpun "ninja" lepas tu aku akan pandang pelik pada mereka… :'(

Astragfirrullahalazim…Astragfirrullahalazim…Astragfirrullahalazim…Astragfirrullahalazim… tanpa aku sangka benda yang aku kutuk tulah berlaku pada aku… aku mula bertudung labuh aku terdengar orang memerli… dan bila aku berniqab mereka ketawa kan aku… :'(

Allahu, inikah balasan untuk aku menghina mereka … muslimah yang tegar mempertahankan aurat mereka tetapi aku tukang gelak dan memerli mereka :'( Allah!!!

Aku mohon maaf pada sesiapa yang pernah menjadi mangsa aku… maaflah diri aku yang hina ini… aku sedar,di syurga itu tidak ada tempat untuk gadis seperti aku ini… aku akan terkial berjalan di atas siratul mustaqim … api di bawah tidak sabar-sabar ingin menjilat ku :'(

Ya rabb… berikanla aku kekuatan… ampuni aku… ya rabb :'(

Tidak ku sangka apa yang aku buat kat orang jadi balek pada aku…
Aku terima Allah… kerana ini memang kesilapan aku sendri… dosa aku…

Terima kasih ya Allah :')

No comments: