Wednesday, May 21, 2014

Hey si penipu lara

Kau bisa sahaja menghebahkan kata-kata yang menyinggung perasaan aku. Aku bisa sahaja mengaplikasikan sakit hati ku pada fizikal kau.

Perlu ke kau hebah kan diri kau sudah move on. Dear engkau si penipu lara. Hidup lah kau.

Hiduplah kau bersama rakan yang kau puja kan.

Cukup lah kau sakiti aku. Dengan kata-kata kesat kau. Perlakuan kasar mu. Dengan senyuman sinis kau seakan mengertawakan diri aku yang bodoh pernah menyanyangi diri kau.

Tak usah kau hebah kan diri kau sudah mengecapi kebahagian kau.

Tolong kali terakhir fahami diri aku yang sedang menderita sakit. Jangan kau tambah kan sakit yang sedia ada dalam diri aku.

Sekali kau kata aku gila, lihat diri kau semula. Perlakuan kau seakan menghina aku sebagai perempuan dalam hidup kau. Kerana itu aku dari seekor kucing yang jinak bertukar ke singa kelaparan.

Aku rayu tolong jangan tambah kan sakit yang aku sedia ada.  :')

No comments: