Saturday, June 28, 2014

Hye ramadhan.

Wats up ramadhan?? Allhamdulilah kite bertemu mengikat kasih bersama semula. Setelah lama kau pergi akhirnya kau datang kepadaku.

Hai ramadhan.

Kali ini aku terasa kelainan. Sungguh lain.
Tahun lepas aku menyambut mu dengan jeritan kesakitan ku seawal subuh. Tahun ni nampak nya aku menyambut mu dengan demam ringgan.

Ramadhan penyeri tahun. Kalau ade kat kolej ni. Aku dah dengar dah lagu raya berdendang dari kedai KawanMu tu. Macam- macam lah lagu raya. Plan berbuka dengan geng tininahdahrul. Plan berbuka dengan my ex. And everything. Haha.

for this ramadhan. Kerja, kerja, kerja,  kerja. Demam memang dah menyambut aku sebelum ramadhan lagi. Tahun lepas denggi. Syukur tahun ni demam biasa.

So, ramadhan. Macam biasa plan berbuka dengan tininahdahrul or mana-mana member akan ada jugak. Berlainan tahun ni, aku tak payah sesak kan otak nak berbuka dengan ex aku tu. Or nak layan karenah lapar die time kat bazaar.

Oh! Talk about bazaar. Ermm. WAJIB singgah bazaar kat puchong prima.. balik kerja singgah terus. Haha. *Tak terasa awal ke?*

Then… malam raya kalau tahun lepas dok mengadu domba kat ex. Now, malam raya aku pergi shopping giler katak. Muahaha!

Ramadhan bulan di mana jin and syaitan kena ikat. Nafsu je tinggal. Roh-roh dalam kubur sedang bergembira. Cuti dari seksaan kubur. Ada yang akan ke bumi melawat keluarganya. Aku harap opah and atok yang kat perak datang tengok cucu dia ni. Nenek and datuk di sabah yang tak pernah bersua muka datang lah tengok cucu yang asyik sakit je ni. Ahakss!

Pape hal pun. Salam ramadhan. Make your ramadhan be bless and fun.

No comments: