Friday, August 15, 2014

Aku perempuan.

Nama aku shahrul dan aku perempuan.

Aku perempuan. Aku perempuan.

Kenapa aku ulang dua kali aku perempuan? Sebab aku adalah perempuan.



Aku berjiwa lembut. Tapi tak mampu nak zahirkan kelembutan itu.

Aku punya hati yang kecil. Bila sekali retak susah nak baiki.


Sebab…




Aku perempuan. Aku perempuan. Aku perempuan.





Jiwa aku meminati Ducati si gagah, Harley Davinson yang sangat romantik and si G - Force yang nakal di hujung mata. Tapi hati memendam rasa dan bercinta dengan si Ex5 Honda.






Aku meminati si tinggi vincci. Itu yang aku mampu beli. Bawa aku ke syurga kasut tumit tinggi. Aku seperti hanyut dalam buaian seruling indah. Bawak aku ke promosi berdekatan. Aku seperti terkena pukau!
Ade orang cuba nak kenal kan aku pada si snikers. Ermm. Hati ni tak berbunga seperti berjumpa kasut tumit tinggi.






Boleh tak aku menunggang dengan tumit tinggi?






Boleh??






sebab aku kan perempuan! Aku perempuan. Aku perempuan.















Dan.

Kerana aku perempuan.























Dan.
Aku sakit.






















Aku di sakiti lagi.  :)


Sebab aku adalah perempuan. :)

No comments: