Monday, June 13, 2016

Siapa yang tak nak kahwin wehhhh.

Cube kau tanya mana-mana orang
Siapa yang tak suka kawen? Sebut pasal kawen haaaa. Anak cik kiah yg hujung kampung boleh datang rumah semata-mata nak dengar cerita kawen anak cik jah ni haa. 

Seronok.
Memang seronok.

Bila kau dah ade semangat and impian untuk majlis perkahwinan kau semua. Kau terus kan. Usaha kan untuk dapatkan majlis perkahwinan macam tu. Bukan hangat2 tahi ayam.


Tapi bila kau dah semangat.  And tetibe benda tu jadi macam hancur. Hilang terus semangat tu. 

Bersilih ganti orang pun belum tentu semangat tu ada balik

No comments: